Najczęściej zadawane pytania

Ile to kosztuje?

Ceny naszych śniadań zaczynają się od 30 zł wraz z kosztem dostawy. Pamiętaj, że koszt śniadań może być w całości pokrywany przez Twoich Gości!

Co muszę robić ze swojej strony?

Musisz informować nas o swoich rezerwacjach ze śniadaniami. To bardzo proste. Wystarczy zalogować się do swojego panelu klienta i wprowadzić daty dostaw oraz rodzaj śniadania. Informacje o zamówionych śniadaniach możesz znaleźć w szczegółach rezerwacji na portalach takich jak Booking.com. O nic się nie musisz martwić. Wszystkiego Cię nauczymy!

W jaki sposób informacja o zamówieniu śniadań trafia do was?

Informacja o śniadaniu trafia do nas przez panel klienta, w którym składasz zamówienia. Zamówienia należy złożyć najpóźniej do godziny 21:00, w dniu poprzedzającym dostawę.

Kto zajmuje się przygotowaniem i dostawą śniadań?

Przygotowaniem śniadań zajmują się współpracujący z nami profesjonalni kucharze. Następnie przekazywane są one do firmy dostawczej, która co rano dostarcza świeże śniadania wprost pod drzwi apartamentu.

Z czego składają się śniadania?

Oferujemy 3 rodzaje śniadań. Aktualny skład zestawów śniadaniowych widoczny jest w panelu klienta. Na typowy zestaw składa się: bagietka, dżem, masło, miód, wędlina, sery, jogurt, croissant, sok pomarańczowy.

Czy goście mogą wybrać między różnymi zestawami?

Aby nasza oferta była prosta i przejrzysta, oferujemy 3 zestawy śniadaniowe: kontynentalny, fit, wegański.

W jakich godzinach dostarczane są śniadania?

Śniadania dostarczane są codziennie rano, w godzinach 5:00-7:00.

Czy goście mogą zamówić dostawę na konkretną godzinę?

Nie, śniadania dostarczone są codziennie rano w wyznaczonych widełkach czasowych.

Czy uwzględniacie indywidualne życzenia, jak np. dania bez glutenu, wegetariańskie, bez konkretnych alergenów?

Oferujemy 3 rodzaje śniadań. Jest wśród nich opcja wegańska. Pracujemy nad wprowadzaniem kolejnych opcji.

W jaki sposób gość może zamówić śniadanie?

Najprostszym sposobem jest zamówienie śniadania poprzez wybranie na portalu rezerwacyjnym opcji „śniadanie wliczone w cenę”. Istnieje również możliwość dokupienia śniadania na portalu rezerwacyjnym, np. Booking.com już po założeniu rezerwacji. Nasi eksperci pomogą Ci skonfigurować ofertę na portalach rezerwacyjnych tak, aby była widoczna dla Twoich gości.

Skąd będę wiedzieć, że gość zamówił śniadanie?

W potwierdzeniu rezerwacji na portalu rezerwacyjnych zobaczysz informację o tym, czy gość zdecydował się na sam nocleg, czy na nocleg ze śniadaniem. Wszystko Ci pokażemy podczas konsultacji!

W jaki sposób i kiedy jest pobierana płatność od gościa?

Płatność od gościa jest pobierana dokładnie na takich samych zasadach jak opłata za nocleg.

W jaki sposób ja rozliczam się za zamówione śniadania?

Ty pobierasz opłatę od gościa za śniadanie poprzez portal rezerwacyjny. My natomiast obciążamy tą samą kwotą Twoją kartę płatniczą na 48 godzin przed dostawą posiłku.

Czy mogę śniadania wliczyć w koszty prowadzenia działalności?

Oczywiście! Faktury za wykonywane przez nas usługi są dostępne w Twoim Panelu Klienta.

Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby zostało zrealizowane?

Zamówienia powinny zostać złożone najpóźniej do godziny 21:00 dnia poprzedzającego dostawę.

Pysznie i zdrowo

Śniadania przygotowywane są przez profesjonalnych kucharzy, w kuchniach spełniających wszystkie normy wymagane w gastronomii. Potrawy wyglądają tak smakowicie, jak smakują. Palce lizać!